wtorek, 10 czerwca 2014

W pocie czoła:)

Ostatnie trzy tygodnie przygotowuję się do konkursu Battle of Beadsmith  organizowanego przez firmę Beadsmith, stąd całkowite blogowe milczenie. Kto ciekaw zainteresować się pracami z poprzedniego roku zapraszam na pinterest:) KLIK
Przysłowiowy pot czoła występował wielokrotnie, głównie z powodu trudu koncepcyjnego, zmagania się umysłu z materią. Efekt mogę przedstawić dopiero za jakiś czas.
W tak zwanym międzyczasie i potrzebie oderwania się od jednego tematu powstały drobiazgi.
Wisior mandala z ametystem oraz kolejne wachlarze i groszki :) wiem , znowu.






8 komentarzy:

  1. Oj ciekawa jestem, co wymyślisz - wierzę, że praca będzie boska i dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo.. te zeszłoroczne prace są niesamowite.. :) Ale o tegorocznym konkursie żadnych informacji nie znalazłam. Co prawda póki co dla mnie to za wysokie progi, ale może za rok, dwa? :) Powodzenia, niecierpliwie czekam na wszystkie prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny ten MIĘDZYCZAS, aż się boję pomyśleć, jakie będzie to wielkopomne dzieło, nad którym pracujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki "Wachlarze" - cudowne. Zresztą cała reszta też :)
    Pozdrawiam
    Pollart Bijou
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłam tu przez przypadek i przepadłam - jestem zakochana w każdej Twojej pracy, w Twoim wyczuciu smaku i umiejętności dobierania kolorów, w precyzji wykonania i niesamowitym uroku Twojej biżuterii. zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za przemiły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń