wtorek, 1 lipca 2014

Klejnoty Luthien

"... Pod koniec wieku (...) gdy cała Ziemia cieszyła się pokojem, a blask Valinoru osiągnął swój zenit, przyszła na świat Luthien (...) a jasne gwiazdy błyszczały srebrzystym ogniem. Luthien urodziła się w lesie Neldoreth, a na jej powitanie białe kwiaty nifredilów rozkwitły niby gwiazdy ziemi.... "

 J.R.R. Tolkien "Silmarillion"w przekładzie M. Skibniewskiej

Dziś mam do zaprezentowania delikatne trio  Luthien stworzone w kolorach zamglonego poranka.









W dniach 4-6 lipca zapraszam na I Festiwal Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie koło Lublina.
Mam przyjemność i zaszczyt prowadzić tam warsztaty z haftu sutaszowego.

12 komentarzy:

  1. Piękne prace,nie wiadomo która ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są absolutnie moje! Piękna forma, cudne wykonanie :)
    Udanych spotkań na festiwalu - ja będę we Wrocławiu na scrapowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, w pięknych kolorach, robią niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostota i elegancja w jednym. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak powiem: piękne (bo jest to piękne) - to nie będę oryginalna. ;) Ale to jest dodatkowo: Szlachetne. Takie określenie przyszło mi do głowy. W końcu Luthien miała szlachetne pochodzenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję za ciepłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Izo, miałam okazję być na warsztatach. Super, że coś takiego było zorganizowane. Tyle szczęścia w jednym miejscu. Życzę dużo weny twórczej i na pewno będę tu zaglądać. Może z czasem i mnie uda się zrobić coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. It's a wonderful set ... I love them!!!

    OdpowiedzUsuń