środa, 28 stycznia 2015

Wisiory

Haft koralikowy w drobnym wykonaniu. Wisiorki powstawały na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy i czekały na zbiorową publikację :)
Carmen, czerwono-czarny na specjalny urodzinowy prezent z rekonstruowanym koralem i rivoli.



Blue spire z labradorytem.



Carmelove. Drobinka z karneolem i taśmą cyrkoniową.



Raider z lapis lazuli w formie latawca.



Na koniec smaczek, Dzwoneczek, wisiorek z dodatkową funkcją broszki. Oczywiście z lapis lazuli. Dlaczego ja najbardziej lubię niebieski kolor???:) 


10 komentarzy:

  1. Ten asymetryczne z labradorytem jest bosssski :D Ale i reszcie, oczywiście, niczego nie brakuje :)
    PS. Nie wiem, dlaczego Ty najbardziej lubisz niebieski, ale wiem, dlaczego ja - bo jest najładniejszy i... niebieski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję Tobi<3...i chyba tak, lubię niebieski bo jest po prostu niebieski.

      Usuń
  2. Wszystkie piękne! i nie wiem czy bym umiała wybrać jeden, a niebieski to jest mój ulubiony kolor i dla tego labradoryt i lapis lazuli to moi faworyci:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne:) Ale najbardziej w oko oczywiście wpadły mi te w kolorze niebieskim:) I jak widzę niebieski to nie tylko mój ulubiony kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wisiory, kolorystyka i forma robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow! Przepiękne :)
    najbardziej podoba mi się ten pomarańczowo-morski (energetyczny-takie lubię) oraz ten w formie latawca :)
    a ten osttani wygląda jak aniołek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wisiory, moja uwagę przykuwa szczególnie ten 'żagiel' z labradorytem :)

    OdpowiedzUsuń